Regulamin
-
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego M-HM Akcesoria Meblowe (zwanego dalej: „M-HM”), należącego do Marion Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Komorowicka 35, wpisaną do KRS pod nr 0000140892 przez Sąd Rejonowy VIII Wydział Gospodarczy w Bielsku-Białej, NIP: 937-00-11-041, REGON: 070589700.
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa: a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego, b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego, c) zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie na stronie www.m-hm.pl.
-
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Sprzedawca - Marion Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Komorowicka 35, wpisaną do KRS pod nr 0000140892 przez Sąd Rejonowy VIII Wydział Gospodarczy w Bielsku-Białej, NIP: 937-00-11-041, REGON: 070589700.
-
Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.m-hm.pl.
-
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Konto - konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt - dostępna i prezentowana w Sklepie rzecz ruchoma (towar) będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Adres Sprzedawcy: Marion Sp. z o.o., 43-300 Bielsko-Biała, ul. Komorowicka 35.
-
Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@m-hm.pl.
-
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 720 890 334.
-
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy w PLN: BNP PARIBAS BANK POLSKA SA 28 1600 1462 1844 3544 0000 0001.
-
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy w EUR: IBAN: PL98 1600 1462 1844 3544 0000 0002 SWIFT: PPABPLPK.
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
-
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16.00.
-
Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub Firefox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.
-
Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
-
W celu korzystania ze Sklepu internetowego klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa M-HM, zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu do osób, które ukończyły 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
-
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej www.m-hm.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
-
Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
-
Sprzedawca dokłada należytej staranności, aby prezentowane na stronie internetowej Sklepu informacje, w tym w szczególności ceny i opisy Produktów były zgodne z rzeczywistością i aktualne, jednakże nie może wykluczyć ewentualnych błędów. W przypadku wystąpienia błędu, Klient ma prawo do rezygnacji z Zamówienia.
-
Wszelkie zdjęcia i prezentacje oferowanych Produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
-
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu kontaktowego, NIP (jeżeli dotyczy).
-
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
-
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
-
M-HM może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient: a) podał w trakcie rejestracji w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich, b) dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego, c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez M-HM za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię M-HM.
-
Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody M-HM.
-
W celu złożenia Zamówienia należy: a) zalogować się do Sklepu (opcjonalnie); b) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny); c) zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji; d) jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, e) kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” / kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” i potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, f) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności opłacić zamówienie w określonym terminie.
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
W przypadku wyboru przez Klienta: a) płatności przelewem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. b) płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. c) płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
-
Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie od 2 do 30 dni roboczych, w sposób wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
-
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, b) w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, c) w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
-
Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
-
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
-
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 dni kalendarzowych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. b) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
-
Sprzedawca zapewnia Dostawę Produktu na terytorium Polski oraz umożliwia Odbiór Osobisty Produktu przez Klienta.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. O cenie z VAT oraz cenie bez VAT decyduje wybrany przez Klienta status Konta: Firma lub Konsument. Ostateczna kwota do zapłaty obejmuje również koszt dostawy, zgodnie z § 8 pkt. 3. O jej wysokości Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
-
Klient ma możliwość uiszczenia płatności: a) przelewem na numer konta bankowego Sprzedawcy podany w § 3 pkt 4; b) płatnością online za pośrednictwem systemu płatności; c) kartą płatniczą: Visa i MasterCard; d) gotówką przy odbiorze osobistym pod adresem podanym w § 3 pkt. 1; e) za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
-
W przypadku płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży oraz kosztów dostawy w momencie dostarczenia Produktu do Klienta.
-
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności online, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz płatności kartami płatniczymi (Visa, MasterCard) jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
-
Klient będący jednocześnie Konsumentem (na warunkach określonych w art. 221 Kodeksu Cywilnego) ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
-
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy: Marion Sp. z o.o., 43-300 Bielsko-Biała, ul. Komorowicka 35 lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@m-hm.pl.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwróci Klientowi będącemu Konsumentem wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
-
Koszty zwrotu Produktu ponosi Klient będący Konsumentem.
-
Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta będącego Konsumentem w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
W przypadku Produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje.
-
Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku, gdy Produkt stanowi rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
-
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy o rękojmi uregulowane w Kodeksie Cywilnym. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży z Klientem będącym Przedsiębiorcą na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy Sprzedawcy podane w niniejszym Regulaminie.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient ma prawo do naprawy lub wymiany reklamowanego Produktu na wolny od wad, o ile naprawa lub wymiana nie są niemożliwe lub nie wymagałyby nadmiernych kosztów. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub w porównaniu z innym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów. W przypadku uznania reklamacji, koszt dostarczenia naprawionego lub wymienionego Produktu ponosi Sprzedawca.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że uznał reklamację za uzasadnioną.
-
Jeżeli Produkt jest objęty gwarancją, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest zawarta przy opisie Produktu w Sklepie.
-
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając również z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
-
Klient będący Konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r. nr 4, poz. 25, ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
-
Klient będący Konsumentem uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zgodnie z art. 36 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r. nr 4, poz. 25, ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
-
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje niemożliwością zawarcia tejże umowy.
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Klient ma prawo do korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie Klient może skorzystać z mediacji lub sądownictwa polubownego. Skorzystanie z dostępnych środków jest dobrowolne i obydwie strony muszą się na nie zgodzić. Przykłady organizacji, które prowadzą tego typu działania to: a) Inspekcja Handlowa - http://www.uokik.gov.pl/ih.php, b) Inspekcja Handlowa - http://www.uokik.gov.pl/ih.php, c) Konsumencki Arbitraż Sądowniczy - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, d) Stały Polubowny Sąd Konsumencki przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, e) Federacja Konsumentów - http://www.federacja-konsumentow.org.pl/, f) Rzecznik Finansowy - https://rf.gov.pl.
-
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących regulacji wymienionych w niniejszym Regulaminie, należy skontaktować się z M-HM na adres podany w § 3 pkt 1 lub pod numerem telefonu podanym w § 3 pkt 2.
-
Jeżeli Klient nie zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, proszony jest o niekorzystanie z usług Sklepu internetowego.
-
Prawa i obowiązki Klienta wynikające z umów zawartych ze Sprzedawcą, a także obowiązki Sprzedawcy, są objęte ochroną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
-
W przypadku powstania sporu, strony będą dążyły do jego polubownego rozwiązania. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sprawa zostanie poddana rozstrzygnięciu przez właściwy sąd powszechny.