-
promocja
-30%
6,84 zł / m
Cena regularna:
9,77 zł / m
5,56 zł / m
Cena regularna:
7,94 zł / m
-
promocja
-30%
820,75 zł / szt.
Cena regularna:
1 172,50 zł / szt.
667,28 zł / szt.
Cena regularna:
953,25 zł / szt.
-
promocja
-45%
614,81 zł / szt.
Cena regularna:
1 117,83 zł / szt.
499,85 zł / szt.
Cena regularna:
908,80 zł / szt.
-
promocja
-30%
1,05 zł / ark.
Cena regularna:
1,50 zł / ark.
0,85 zł / ark.
Cena regularna:
1,22 zł / ark.
-
promocja
-30%
246,21 zł / szt.
Cena regularna:
351,73 zł / szt.
200,17 zł / szt.
Cena regularna:
285,96 zł / szt.
-
promocja
-30%
6,19 zł / m
Cena regularna:
8,84 zł / m
5,03 zł / m
Cena regularna:
7,19 zł / m
-
promocja
-30%
2,21 zł / m
Cena regularna:
3,16 zł / m
1,80 zł / m
Cena regularna:
2,57 zł / m
-
promocja
-30%
1,43 zł / m
Cena regularna:
2,05 zł / m
1,16 zł / m
Cena regularna:
1,67 zł / m
-
promocja
-30%
6,19 zł / m
Cena regularna:
8,84 zł / m
5,03 zł / m
Cena regularna:
7,19 zł / m
-
promocja
-60%
435,48 zł / szt.
Cena regularna:
1 088,71 zł / szt.
354,05 zł / szt.
Cena regularna:
885,13 zł / szt.
-
promocja
-30%
1,43 zł / m
Cena regularna:
2,05 zł / m
1,16 zł / m
Cena regularna:
1,67 zł / m
-
promocja
-60%
383,97 zł / szt.
Cena regularna:
959,93 zł / szt.
312,17 zł / szt.
Cena regularna:
780,43 zł / szt.
Zwroty i reklamacje
1. Podstawa prawna
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym (art. 556-576 k.c.). Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
2. Zgłoszenie reklamacji
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Można również skorzystać z elektronicznego formularza reklamacyjnego – „Zgłoszenie reklamacyjne”, dostępnego na stronie Sklepu, lub za pomocą zakładki "Reklamacje i Zwroty" w "Profilu Klienta" po zalogowaniu na stronie www.m-hm.pl.
3. Elementy zgłoszenia reklamacji
- Reklamacja powinna zawierać:
- zwięzły opis wady oraz, jeśli to konieczne, zdjęcia,
- okoliczności (w tym datę) wystąpienia wady,
- dane Klienta składającego reklamację,
- żądanie Klienta w związku z wadą towaru,
- numer dokumentu sprzedaży wraz z datą wystawienia.
4. Termin zgłoszenia reklamacji
- Termin na zgłoszenie reklamacji dotyczącej braków jakościowych i ilościowych wynosi 5 dni od dnia otrzymania towaru.
5. Rozpatrywanie reklamacji
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- W przypadku Przedsiębiorcy, Sprzedawca również rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli w tym czasie nie będzie możliwe rozpatrzenie reklamacji, Sprzedawca poinformuje Przedsiębiorcę o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
6. Adres do wysyłki towarów reklamacyjnych
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 Regulaminu Sklepu M-HM.
7. Uwagi dodatkowe
- Odstąpienie od umowy: Konsumenci mają prawo odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny. Szczegółowe zasady dotyczące odstąpienia od umowy oraz procedury zwrotu towaru są opisane w odpowiedniej sekcji Regulaminu.
Do pobrania: Zgłoszenie reklamacyjne (format PDF)